سئو

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

سندبلاست سیفی

پیمانکاری سندبلاست سیفی در سال 1372 کار خود را در حوزه خدمات سندبلاست و نقاشی صنعتی شروع نمود .

و هم اکنون با دارا بودن امکانات و فضای کارگاهی مناسب در منطقه شهر قدس ( جاده مخصوص کرج ) آماده اراده خدمات زیر می باشد :

1- سندبلاست مخزن و مخازن دفنی

2-سندبلاست اسکلت فلزی و سازه های فلزی

3- سند بلاست داخل لوله از 6 اینچ به بالا و بیرون لوله های دفنی

4- سندبلاست استراکچر و داکت و گالری

5- سند بلاست قطعات سنگ شکن

6- سندبلاست ستون و فریم و پلت فرم سوله های فلزی و سالن

7- سندبلاست و واتر بلاست نمای ساختمان و بتون

 


 

سندبلاست , نقاشی صنعتی , پیمانکار سند بلاست , نقاشی و رنگ کاریسندبلاست سیفی , سندبلاست , سندبلاست سیفی

سندبلاست در کرج , سند بلاست در اشتهارد , سند بلاست در تهران , سند بلاست در هشتگرد , سند بلاست در ایران ,

سند بلاست در شهرک صنعتی سیمین دشت , سند بلاست در شهرک صنعتی اشتهارد ,

سند بلاست در شهرک صنعتی نظرآباد , کارگاه سندبلاست , سندبلاست در محل

 

 

موبایـــل :

09121834485

09351834485

 

http://seyfisandblast.ir/

  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

عقیق بتن

  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

فروش ، خدمات و تعمیرات دستگاه تولید لیوان کاغذی

لیوان کاغذی , فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی , تعمیر دستگاه تولید لیوان کاغذی


شرکت آذین گستر البرز در سال 1383 و با هدف توسعه فرهنگ استفاده از ظروف کاغذی توسط تعدادی از تعمیرکاران باسابقه و  فعالان در زمینه تولید لیوان کاغذی و فروش دستگاه لیوان کاغذی با مدیریت آقای میلاد کاظم پور (اولین تعمیر کار دستگاه لیوان کاغذی) تشکیل شده است،که اعتماد شمارا را نسبت به دستگاههای ارایه شده در این شرکت تضمین میکند .


خدمات ارایه شده توسط شرکت آذین گستر البرز به شرح زیر میباشد:


+ فروش دستگاه لیوان کاغذی

+ تامین مواد اولیه ظروف کاغذی

+ خدمات پس از فروش

+ آموزش اپراتوری دستگاه

+ کلیه امور از قبیل پیاده کردن دستگاه ،جابجایی،معرفی بازار فروش

+فروش انواع لیوان کاغذی چای دار

  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

مطب دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت دکتر صادقی نژاد

آدرس :کرج-چهارراه طالقانی شمالی-روبروی بلوار ماهان-کوچه نسیم-ساختمان پزشکان زرین
تلفن  : 32263596    -   32263690-026

http://www.dr-sadeghi.com

پست الکترونیک:info[at]dr-sadeghi.com

  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰
  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰


خدمات راهنمای ثبت شرکت در اروپا :

http://europeregister.ir/

* ثبت شرکت در ارمنستان

* ثبت شرکت در آلمان

* ثبت شرکت در انگلیس

* ثبت شرکت در ایتالیا

* ثبت شرکت در اکثر کشور های اروپایی

* افتتاح حساب بانکی در اکثر کشور های اروپایی

* افتتاح حساب در ارمنستان

* افتتاح حساب در انگلیس

* دفتر کار مجازی در انگلستان

* ثبت برند بین المللی

* تولید محصولات تحت لیسانس شرکت های اروپایی و ...

با ما تماس بگیرید :

66965219 - 66499326 - 021

 آقای موسوی    09124663086


  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

بطری

بطری

شرکت اروند پلاست ارائه دهنده  بطریهای عمومی جهت بسته بندی محصولات بطریهای مختلف مثل شوینده ، آب معدنی و ...  است در حجم و طول های مختلف ...

در صورت درخواست شما قالب مورد نیاز شما برای بطری در مدت کمتر از 20 روز برای شما آماده میشود .

با توجه به اینکه وزن هر بطری بنا به در خواست شما میتواند مختلف باشد قیمت دقیق در سایت ذکر نشده است. برای دریافت کردن اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت محصولات با ما تماس بگیرید .

تولید کننده انواع

پریفرم,بطری,گالن,تریگر

http://www.arvandplast.com


  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

لیوان کاغذی

لیوان کاغذی

ظروف یکبار مصرف کاغذی

امروزه با بیشتر شدن جمعیت و درگیری های بیشتر مردم به مشاغل و کسب درآمد ، زندگی کردن و وقت گذاشتن برای مسائل زندگی و رعایت بهداشت به مراتب کمتر شده است . اگر به همین منوال ادامه داشته باشد و فکری در این زمینه نشود و رعایت برخی مسائل نادیده گرفته شود در آینده ای نه چندان دور با مشکلات بزرگتری از جمله بیماری های مختلف ، مشکلات زندگی بیشتر و ... روبرو خواهیم شد.

شرکت آذین گستر البرز جهت حل پاره ای از این مشکلات با استفاده از دانش روز و به کارگیری متخصصین در زمینه رعایت بهداشت ، اقدام به تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف از جمله : لیوان کاغذی ، بشقاب کاغذی ، پیش دستی کاغذی و ... نموده است.
ما توانسته ایم دستگاه های تولید ظروف کاغذی یکبار مصرف را با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته به بازار ارائه کنیم تا علاقمندان به راه اندازی خط تولید ظروف کاغذی نیز بتوانند پا به این عرصه گداشتهو قدم کوچکی به آسانتر زندگی کردن هموطنان و رعایت بهداشت و سلامت افراد و جامعه کنند.


آذین گروپ تولید کننده انواع لیوان کاغذی

دستگاه تولید لیوان کاغذی

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

لیوان چایی دار


http://azingroup.ir

  • سئو سانیک
  • ۰
  • ۰

بتن


بتن الیافی نوعی کامپوزیت است که با استفاده از الیاف تقویت کننده داخل مخلوط بتن باعث افزایش مقاومت کششی و فشاری بتن می شود. این کامپوزیت (بتن الیافی)، یکپارچگی و پیوستگی خوبی داشته و امکان استفاده از بتن به عنوان یک ماده شکل پذیر جهت تولید سطوح مقاوم پرانحنا را فراهم می سازد برای ساخت بتن الیافی از افزودنی بتن یا ژل میکروسیلیس شرکت فابیر که حاوی الیاف می باشد میتوان استفاده کرد یا میتوان گفت که برای اضافه کردن الیاف به بتن و تولید بتن الیافی ژل میکروسیلیس فابیر که شامل الیاف پلی پروپیلن می باشد بسیار مناسب می باشد. بتن الیافی تولید شده با ژل میکروسیلیس فابیر از قابلیت جذب انرژی زیادی برخوردار بوده و تحت اثر بارهای ضربه ای به راحتی از هم گسسته نمی شود.

بتن الیافی

نمونه تاریخی بتن الیافی، استفاده از کاهگل در بنای ساختمان است. در واقع بتن الیافی نوع جدید این تکنولوژی می‌باشد که الیاف طبیعی و مصنوعی جدید، جانشین کاه و سیمان جانشین گل به کار رفته در ترکیب کاهگل شده‌اند.

بتن الیافی تولید شده با ژل میکروسیلیس تخصصی فابیر خواص مناسبی همچون شکل‌پذیری بالا، مقاومت فوق‌العاده، قابلیت جذب انرژی و پایداری در برابر ترک خوردن را دارا می باشد که متناسب با آن ها می توان موارد کاربرد فراوانی برای آن بتن الیافی یافت. به طور مثال در کف سازی سالن‌های صنعتی، می توان از بتن الیافی به جای بتن آرماتوری متداول استفاده کرد. بتن الیافی از بهترین مصالح مورد استفاده در ساخت بناهای مقاوم‌ به‌ ضربه همچون سازه پناهگاه ها و انبارهای نگهداری مواد منفجره به شمار می رود و بنای شکل گرفته از بتن الیافی، قابلیت فوق العاده ای در جذب انرژی ضربه دارد. همچنین در ساخت باند فرودگاه ها به خوبی می توان از بتن الیافی کمک گرفت. موارد دیگری از به کارگیری بتن الیافی، ساخت قطعات پیش ساخته ساختمانی مانند پانل های سایبان و یا پاشش بتن روی سطوح انحنا‌دار همچون تونل ها می باشد. به‌ کارگیری بتن الیافی در بنای یک سازه علاوه بر موارد یاد شده از مزایایی همچون عایق بودن سازه در برابر صدا و سرعت بالای اجرا نیز برخوردار است. استفاده از بتن مسلح ( مثل بتن الیافی ) به طور روز افزونی در حال افزایش است.

از دیگر کاربردهای ژل میکروسیلیس تخصصی فابیر می توان به استفاده از آن در ساخت و سازهای بلند مرتبه، پل های بادهانه های بزرگ، سازه های دریایی، مصالح زیراساس برای روسازی راه و نیز به عنوان جاذب انرژی در سازه های نظامی مدفون اشاره کرد. امروزه با به کار بستن انواع الیاف شیشه، پلی‌پروپیلن، فولاد و دربرخی موارد کربن، تولید انواع بتن های کامپوزیتی در کاربردهای مختلف صنعتی ممکن گردیده و به‌کارگیری آنها درکشورهای پیشرفته دنیا مورد قبول بخش ساختمان و عمران واقع شده است. انواع الیافی که در بتن الیافی استفاده می شود در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شود شامل الیاف شیشه ای ، الیاف پلاستیکی و الیاف فولادی . پارامتر مناسب که یک رشته از الیاف را تعریف می کند نسبت ظاهری می باشد که نسبت طول الیاف به قطر معادل الیاف است. مقدار نسبت های ظاهری (l/d) معمولاٌ بین 30 تا 100 است .

میزان مصرف این محصول برای ساخت بتن الیافی
ژل الیاف دار بتن فابیر که برای ساخت بتن الیافی استفاده می شود را به میزان 5% الی 8% وزن سیمان مصرفی به بتن اضافه فرمایید. میتوان در زمان ساخت بتن الیافی در بچینگ و یا بعد از تولید بتن الیافی در تراک میکسر این ژل میکروسیلیس را اضافه کرد.

مزایای ژل میکروسیلیس الیاف دار فابیر :
با استفاده از این ژل برای ساخت بتن الیافی تمامی مقاومت های کششی و خمشی و مقاومت فشاری بتن الیافی افزایش میابد. هم چنین با استفاده از ژل میکروسیلیس فابیر برای ساخت بتن الیافی نفوذ پذیری آب و نفوذ پذیری عوامل مهاجم بیرونی کاهش میابد. لازم به ذکر است که بتن الیافی تولید شده با ژل میکروسیلیس فابیر مقاومت سایشی بالایی نیز دارد که میتوان از این بتن الیافی برای ساخت بتن ضد سایش نیز استفاده کرد.


http://aghigh-beton.com

  • سئو سانیک